Project

Pionier in chrysanten krijgt nieuwe uitstraling
 
 

Innovator op het gebied van Chrysanten

Dekker Chrysanten is een van ‘s werelds grootste veredelaars en vermeerderaars van de chrysant. Burovonk heeft bijgedragen aan het meer actualiseren van het merk in de markt en het vergroten van de zichtbaarheid wereldwijd. De nieuwe visuele stijl voor Dekker Chrysanten is een heel herkenbare pijler van de nieuwe communicatiestrategie: creatief, vernieuwend en inspirerend. Burovonk dacht vanaf de start van het nieuwe communicatiebeleid mee met de directie om het gezicht van het bedrijf voor de komende jaren een nieuwe, frisse vorm mee te geven.

Activiteiten: 

  • Ontwikkeling communicatie & marketing strategie
  • Opzet planning marketing en communicatie
  • Ontwikkeling nieuwe creatieve uitstraling in stijl en sfeer
  • Huisstijl, visitekaartjes, briefpapier
  • Creatieve strategie deelname beurzen en events wereldwijd en eigen event Chrysanthemum Valley
  • Sparring partner voor social media strategie
  • Opzet brandbook
  • Verpakkingen: Dekker Selections veilingdoos, hoezen, stekdozen
  • Website ontwikkeling en realisatie
  • POS-materiaal
  • Allerhande adhoc activiteiten, zoals flyers, weggevers, wielrenkleding, tekstredactie voor diverse uitingen etc.

The promise of a flower

Stel een vraag over dit project

Benieuwd voor wie wij nog meer werken?